စံျဖစ္ေသာဘုရားကုိ ေတာင္းတျခင္းႏွင့္ ရွာေဖြျခင္း

ဘုရားကုိေတာင္းတျခင္း - ကမာၻႀကီးက ဘုရားအေၾကာင္း ထင္ျမင္ခ်က္အမ်ဳိးမ်ဳိး ေပးတယ္ - သမၼာက်မ္းစာကဖြင့္ျပတဲ့ ဘုရားဟာ စံျဖစ္ေသာဘုရားေလလား ?

က်ေနာ္တုိ႔လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ “စံျဖစ္” တဲ့ဘုရားကုိ စိတ္ထဲမွာပုံေဖာ္တတ္ၾကတယ္။ ဘုရားဟာ တန္ခုိးႀကီးရမယ္၊ က်ေနာ္တုိ႔ကုိ နားလည္ရမယ္၊ ဂ႐ုစုိက္ရမယ္ စသည္ျဖင့္ရွိၾကပါမယ္။ ေအာက္ပါအခ်က္အလက္ေတြကေန သမၼာက်မ္းစာေဖာ္ျပတဲ့ ဘုရားသခင္အေၾကာင္း အေတာ္အတန္ နားလည္ႏုိင္ပါတယ္။

၁။ က်ေနာ္တုိ႔ထက္ ပုိႀကီးျမတ္ေသာဘုရား

ဘုရားကုိေတာင္းတျခင္း - လူသားေတြဟာ မၾကာေသးမွီႏွစ္မ်ားအတြင္းမွာ အံ့မခန္းတုိးတက္မႈေတြ ျပဳလုပ္ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ ဘုိးေဘးေတြထက္ အသက္ပုိရွည္ ေနထုိင္ႏုိင္တယ္၊ အသံရဲ႕ျမန္ႏႈန္းထက္ ပုိျမန္ေအာင္ ပ်ံသန္းႏုိင္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ကြန္ျပဴတာကီးခံုတစ္ခုကေနၿပီး တကမာၻလုံးကုိ ဆက္သြယ္ႏုိင္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အဖက္ဖက္ကေန တုိးတက္လာခဲ့ ၾကတာနဲ႔အမွ် အျခားအရာေတြအမ်ားႀကီးမွာလည္း ဆုတ္ယုတ္လာခဲ့ၾကတယ္။ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုတုိင္းမွာ ရာဇဝတ္မႈေတြ၊ လင္မယားကြာရွင္းမႈႏႈန္းေတြ၊ ၿပီးေတာ့ ဆယ္ေက်ာ္သက္အ႐ြယ္ မိမိကုိယ္ကုိအဆုံးစီရင္မႈေတြ ပုိမုိတုိးတက္ မ်ားျပားလာပါတယ္။ ကမာၻတလႊားမွာ လူေထာင္ခ်ီၿပီး ေနစဥ္နဲ႔အမွ် အိတ္ခ်္အုိင္ဗြီပုိးေတြ ကူးစက္ခံရတယ္။ လူသန္းေပါင္းရာခ်ီၿပီး ကာလၾကာအစာေခါင္းပါးမႈေဘးဒဏ္ ခံစားရပါတယ္။

ဒီ့ထက္မကပါဘူး။ ဥပမာေျပာရရင္ လြန္ခဲ့တဲ့ဆယ္စုႏွစ္ေတြအတြင္းမွာ ကမာၻနဲ႔အဝွမ္း စစ္ပြဲႀကိမ္ေရအမ်ားဆုံး ထုိးတက္ လာတာ ႀကဳံၾကရတယ္။ ဘုရားေနရာမွာသာေနၾကည့္ရင္ က်ေနာ္တုိ႔ အေတာ့္ကုိ အေျခအေနဆုိးေနမွန္း သိသာပါတယ္။ နည္းပညာေတြ ဒီေလာက္တုိးတက္လာတာေတာင္ က်ေနာ္တုိ႔ ရာဇဝတ္မႈ၊ ကြာရွင္းျပတ္စဲျခင္း၊ လူမ်ဳိးေရးပဋိပကၡနဲ႔၊ အစုိးရ ပေရာဂေၾကာင့္ျဖစ္တဲ့ အစာေခါင္းပါးမႈ စတာေတြ ႀကဳံေတြ႔ေနရတုန္းပါ။ ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္တုိ႔လူသားေတြထက္ ပုိႀကီးျမတ္တဲ့ ဘုရားတစ္ပါး ရွိေနမယ္ဆုိရင္ ပုိမေကာင္းေပဘူးလား? က်ေနာ္တုိ႔ဖာသာ မရပ္တည္ႏုိင္ေတာ့တဲ့ အေျခအေနမ်ဳိးမွာ ေဖးမေခၚေဆာင္ႏုိင္စြမ္းရွိတဲ့ ဘုရားတစ္ပါးပါးေပါ့။

သမၼာက်မ္းစာထဲမွာေဖာ္ျပထားတဲ့ဘုရားသခင္ဟာ အဲဒီဘုရားပဲျဖစ္ပါတယ္။ သူဟာ စၾကာဝဠာတစ္ခုလုံးကုိ ဖန္ဆင္းတဲ့ဘုရား -- လူတုိ႔အႀကံအစည္အားျဖင့္ မမွီႏုိင္ေသာ၊ အရာခပ္သိမ္းကုိသိျမင္ေသာ၊ အရာခပ္သိမ္းကုိ တတ္စြမ္းႏုိင္ေသာ၊ အစဥ္ထာဝရတည္ရွိၿပီးေတာ့ အရာခပ္သိမ္းကုိအက်ဳိးျပဳေသာ ဖန္ဆင္းရွင္ဘုရားျဖစ္ေၾကာင္း ဖြင့္ဟေျပာဆုိပါတယ္။ သူက “ေျမႀကီးကုိ ငါလုပ္ေလၿပီ။ ေျမႀကီးေပၚမွာ လူကုိလည္း ဖန္ဆင္းေလၿပီ။ မိုဃ္းေကာင္းကင္ ကုိယ္လက္ႏွင့္ငါၾကက္ေလၿပီ။ မုိဃ္းေကာင္းကင္တန္ဆာအေပါင္းတုိ႔ကုိ ငါခန္႔ထားေလၿပီ။” “ငါသည္ ဘုရားသခင္ျဖစ္၏။ ငါမွတပါး အျခားေသာဘုရား မရွိ။” “ငါသည္ … ပစၥပၸဳန္၊ အတိတ္၊ အနာဂတ္ကာလ အစဥ္ရွိေတာ္မူေသာ ထာဝရအရွင္ ဘုရားသခင္ မိန္႔ေတာ္မူ၏။”လုိ႔ ေျပာခဲ့ပါတယ္။

၂။ တစ္ဦးခ်င္းသိကြၽမ္းႏုိင္ေသာ ဘုရား

ဘုရားကုိေတာင္းတျခင္း - ယေန႔လူေတြ ဘုရားကုိ ေနရာတုိင္းမွာရွိတဲ့ စြမ္းအင္တစ္မ်ဳိးလုိ ခံယူတတ္ၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘုရားရဲ႕တန္ခုိးေတာ္အားျဖင့္ အရာအားလုံးဟာ အခ်ိန္တုိင္းမွာ တည္ရွိတည္တ့ံေနရင္ေတာင္ ဘုရားဟာ ဒီအတြက္သာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဥပမာ၊ မိဘလုိ၊ ညီအစ္ကုိလုိ၊ ဒါမွမဟုတ္ မိတ္ေဆြလုိျဖစ္တဲ့ဘုရားမ်ဳိးကုိ သိကြၽမ္းရင္ပုိေကာင္းမယ္ မဟုတ္ဘူးလား? စကားေျပာဆုိလုိ႔ရမယ့္သူ၊ ကုိယ့္ျပႆနာေတြကုိ ေျပာျပႏုိင္ရမယ့္သူ၊ လမ္းညႊန္မႈရယူႏုိင္ရမယ့္သူ၊ ဘဝကုိအတူတကြ ေတြ႔ႀကဳံခံစားႏုိင္ရမယ့္သူမ်ဳိးေလ။ ရင္းႏွီးေဖာ္ေ႐ြမႈကင္းတဲ့၊ သိနားလည္လုိ႔မရတဲ့၊ ေဝးကြာတဲ့ဘုရားမ်ဳိးဆုိရင္ ဘာအက်ဳိးရွိပါမလဲ?

က်မ္းစာထဲကဘုရားသခင္ဟာ ႀကီးက်ယ္ျမင့္ျမတ္ၿပီး လူေတြနဲ႔မတူ “ကြဲျပားျခားနား” ေပမယ့္ သူ႔ကုိ က်ေနာ္တုိ႔ သိကြၽမ္းႏုိင္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ကုိလည္း သိကြၽမ္းေစလုိပါတယ္။ ဘုရားသခင္ကုိ မျမင္ရေပမယ့္ က်ေနာ္တုိ႔ စကားေျပာလုိ႔ ရပါတယ္၊ သိလုိတာေတြ ေမးျမန္းၿပီးေတာ့ သူေျပာတာကုိလည္း နားေထာင္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါဆုိ က်ေနာ္တို႔ကုိ အေျဖေပးၿပီး ေတာ့ ဘဝအတြက္လမ္းညႊန္မႈေတြ ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ အၿမဲလုိလုိ အဲဒီအေျဖနဲ႔ လမ္းညႊန္မႈေတြကုိ က်ေနာ္တုိ႔အတြက္ ဘုရားသခင္ရဲ႕ေမတၱာဘြဲ႔စာလုိ႔ အမ်ားေခၚတဲ့ သူ႔ရဲ႕ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ သမၼာက်မ္းစာကေနတဆင့္ ေပးထားပါတယ္။

က်ေနာ္တုိ႔ မိသားစုဝင္တစ္ဦးဦးနဲ႔ထားရွိတဲ့ ရင္းႏွီးကြၽမ္းဝင္မႈမ်ဳိး ဘုရားသခင္နဲ႔လည္း ထားရွိႏုိင္ပါတယ္။ အမွန္တကယ္ဆုိ သူ႔ကုိသိကြၽမ္းတဲ့သူေတြကုိ သူ႔ရဲ႕သားသမီး၊ သတုိ႔သမီး၊ မိတ္ေဆြလု႔ိပင္ ေခၚတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်မ္းစာထဲကဘုရားဟာ ႏွစ္လုိဖြယ္ေကာင္းတဲ့အျပင္ က်ေနာ္တုိ႔အတြက္ အရာခပ္သိမ္းပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သူဟာ အမ်က္ထြက္တတ္ၿပီး ဝမ္းနည္းတတ္တယ္၊ ဂ႐ုဏာေမတၱာထားၿပီး ခြင့္လႊတ္တတ္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္ စိတ္ခံစားမႈနဲ႔ ျပည့္ဝတဲ့ဘုရားပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ သူဟာ အံ့မခန္းထက္ျမက္ၿပီး၊ လူပုဂၢဳိလ္ဟန္မ်ဳိးနဲ႔ ဇဝနဉာဏ္ရွိသူလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ပုဂၢဳိလ္ေရးအခ်က္အလက္ေတြ သိႏုိင္႐ုံသာမက၊ က်ေနာ္တုိ႔သူ႔ကုိ မိတ္ေဆြေရာင္းရင္းတစ္ဦးသဖြယ္ ကုိယ္တုိင္ကုိယ္က် သိကြၽမ္းႏုိင္ပါတယ္။ “ထာဝရ အသက္ဟူမူကား၊ မွန္ေသာဘုရားသခင္ တစ္ဆူတည္းျဖစ္ေတာ္မူေသာ ကုိယ္ေတာ္ကုိ၎၊ ေစလႊတ္ေတာ္မူေသာ ေယ႐ႈခရစ္ကုိ၎၊ သိကြၽမ္းျခင္းတည္း။”

၃။ လူ၏အေတြ႔အႀကဳံကုိ နားလည္ေသာဘုရား

ဘုရားသခင္ကုိေတာင္းတျခင္း - တခ်ဳိ႕က ဘုရားကုိ ေဝးကြာၿပီးသီးျခားျဖစ္တယ္လုိ႔ ထင္တတ္ၾကတယ္။ စၾကာဝဠာႀကီးကုိ ဖန္ဆင္းၿပီးေတာ့ သူ႔ဖာသာလည္ပတ္ႏုိင္ေအာင္ ခ်န္ရစ္ထားခဲ့တယ္ဆုိၿပီးေတာ့ေလ။ ဒီစၾကာဝဠာႀကီးနဲ႔ အထူးသျဖင့္ ဒီကမာၻေပၚက ျဖစ္ပ်က္တဲ့အရာေတြမွာ ပါဝင္ပတ္သက္တဲ့ဘုရားမ်ဳိးရွိရင္ ပုိမေကာင္းေပဘူးလား? ၿပီးေတာ့ လူသားေတြ အေနနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ေတြ႔ႀကဳံတဲ့ မယုံၾကည္ႏုိင္စရာ ေဘးဒုကၡေတြ၊ တာဝန္ဝတၱရားေတြနဲ႔၊ စိန္ေခၚမႈေတြမွာေရာ? အဲဒီအရာေတြကုိ သိနားလည္ေပးတဲ့၊ သူကုိယ္တုိင္ခြင့္ျပဳထားတဲ့အတုိင္း ဒီခက္ခဲၾကမ္းတမ္းတဲ့ကမာၻႀကီးမွာ ႀကဳံေတြ႔ရတဲ့ ဘဝဒုကၡေတြကုိ တနည္းနည္းနဲ႔ နားလည္ေပးႏုိင္မယ့္ ဘုရားမ်ဳိးရွိရင္ သိပ္ေကာင္းမယ္မဟုတ္ဘူးလား?

က်မ္းစာထဲကဘုရားဟာ လူသားေတြျဖစ္တတ္တဲ့ သေဘာသဘာဝကုိ သိနားလည္ပါတယ္။ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္ဟာ ဘုရားသခင္ရဲ႕သားေတာ္ျဖစ္႐ုံမွ်မက သူကုိယ္တုိင္ဟာ လူသားပုံသဏၭာန္နဲ႔ လူသားဇာတိကုိခံယူခဲ့တဲ့ ဘုရားသခင္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ “အစဦး၌ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ [ေယ႐ႈခရစ္] ရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ [ေယ႐ႈခရစ္] သည္ ဘုရားသခင္ႏွင့္ အတူရွိ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ [ေယ႐ႈခရစ္] သည္လည္း ဘုရားသခင္ျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ႏႈတ္ကပတ္ေတာ္ [ေယ႐ႈခရစ္] သည္လည္း လူဇာတိအျဖစ္ကုိခံယူ၍၊ … ငါတုိ႔တြင္ တည္ေနေတာ္မူသည္…။”

ဘုရားသခင္ရဲ႕သားေတာ္အေၾကာင္း က်မ္းစာက- “ထုိသားေတာ္သည္ ဘုရားသခင္၏ ဘုန္းေတာ္ေရာင္ျခည္ႏွင့္ ဇာတိအျဖစ္ေတာ္၏ ပုံသဏၭာန္ျဖစ္၍…။” “ထုိသားေတာ္သည္ မ်က္ျမင္မရေသာ ဘုရားသခင္၏ပုံသဏၭာန္ေတာ္ျဖစ္၏။” သူဟာ “တန္ခုိးႀကီးေသာ ဘုရားသခင္၊ ထာဝရအဖ” ျဖစ္ၿပီးေတာ့ “လူကဲ့သုိ႔ေသာအျဖစ္၌ ဖြားျမင္ျခင္းကုိခံေတာ္မူ” ၿပီး “လူ၏ဂုဏ္အဂၤါလကၡဏာႏွင့္ ျပည့္စုံလ်က္” ရွိပါတယ္။ “ဘုရားသခင္၏ ဇာတိအျဖစ္ေတာ္၏ ျပည့္စုံျခင္းအေပါင္းသည္ ခရစ္ေတာ္၌ ကုိယ္ထင္ရွား၍ က်ိန္းဝပ္ေတာ္မူ၏။”၁၀ ၿပီးေတာ့လည္း “ထုိသားေတာ္သည္ ေကာင္းကင္ေပၚ၊ ေျမႀကီးေပၚမွာ ရွိသမွ်ေသာ ႐ူပအရာ၊ အ႐ူပအရာ၊… ခပ္သိမ္းေသာအရာတုိ႔ကုိ ဖန္ဆင္းေတာ္မူ၏။”၁၁ လုိ႔ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

ေယ႐ႈကုိယ္ေတာ္တုိင္ “ငါ့ကုိျမင္ေသာသူသည္ ခမည္းေတာ္ကုိျမင္၏။”၁၂ လုိ႔ ေျပာခဲ့ပါတယ္။ “ငါ့ကုိၾကည့္ျမင္ေသာသူသည္ ငါ့ကုိေစလႊတ္ေတာ္မူေသာသူကုိ ၾကည့္ျမင္၏။”၁၃ “ငါသည္ ငါ့ခမည္းေတာ္ႏွင့္ တလုံးတဝတည္းျဖစ္သည္”၁၄ လုိ႔ ဆုိခဲ့တယ္။

ေယ႐ႈဟာ ရာႏႈန္းျပည့္ ဘုရားသခင္ျဖစ္ေပမယ့္၊ တစ္နည္းအားျဖင့္ ရာႏႈန္းျပည့္ လူသားလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ သူဟာ ဆာေလာင္ငတ္မြတ္ခဲ့တယ္၊ အိပ္စက္ခဲ့တယ္၊ ငုိေကြၽးခဲ့တယ္၊ အစာလည္း စားေသာက္ခဲ့ပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ႀကဳံေတြ႔တဲ့ အခက္အခဲေပါင္းစုံမက ဒီ့ထက္ပုိၿပီးႀကံဳေတြ႔ခံစားခဲ့ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ က်မ္းစာထဲမွာ ဘုရားသခင္ဟာ “ငါတုိ႔ခံရေသာ ဆင္းရဲဒုကၡမ်ားေၾကာင့္ မၾကင္နာႏုိင္ေသာသူမဟုတ္”၁၅ ဘူးလုိ႔ ဆုိပါတယ္။ “ငါတုိ႔ခံရသည္နည္းတူ၊ အမ်ဳိးမ်ဳိးေသာ စုံစမ္းေႏွာင့္ယွက္ျခင္းတုိ႔ကုိ ခံဖူးေသာသူျဖစ္ေတာ္မူ၏။ သုိ႔ရာတြင္၊ ဒုစ႐ုိက္အျပစ္ႏွင့္ ကင္းလႊတ္ေတာ္မူ၏။”၁၅ လုိ႔ ေဖာ္ျပထားပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ ဘုရားသခင္ဟာ က်ေနာ္တုိ႔ကမာၻမွာျဖစ္ပ်က္ေနတဲ့ ေဝဒနာ၊ ဒုကၡနဲ႔ ဒုစ႐ုိက္ေတြရဲ႕ အလွမ္းေဝးမွာ ရွိမေနပါဘူး။ က်ေနာ္တုိ႔ ခံစားရသလုိပဲ သူလည္း ခံစားခဲ့ရပါတယ္။ အမွန္ဆုိ ကမာၻေပၚမွာ ရွိစဥ္တုန္းက တကယ္ ဒုကၡအတိ ေရာက္ခဲ့တာပါ။ ဆင္းရဲတဲ့မိသားစုမွာ ေပါက္ဖြားတယ္၊ ႐ုပ္ပုိင္းဆုိင္ရာ မက္ေမာစရာမရွိဘူး၊ သံသယနဲ႔ မလုိမုန္းတီးမႈေတြ ႀကံဳရတယ္၊ မိသားစုဝင္ေတြနဲ႔ မိတ္ေဆြမ်ားကပါ အထင္လႊဲမွားခဲ့တယ္၊ ၿပီးေတာ့ မွားယြင္းစြာ ကြပ္မ်က္ခံခဲ့ရပါတယ္။

၄။ က်ေနာ္တုိ႔အား အမွန္တကယ္ဂ႐ုစုိက္ေသာဘုရား

ဘုရားကုိေတာင္းတျခင္း - က်ေနာ္တုိ႔ဟာ သူတပါး လက္ခံတာနဲ႔ ခ်စ္တာကုိ လုိခ်င္ၾကတယ္။ လူေတြကုိယ့္ကုိ အမွန္တကယ္ ဂ႐ုစုိက္ေစခ်င္တယ္၊ အေပၚယံစကားလုံးနဲ႔တင္ မဟုတ္ရဘူး။ သူတုိ႔ ဂ႐ုစုိက္တာနဲ႔ အေလးထားတာကုိ လက္ေတြ႔အားျဖင့္ ျပေစခ်င္တယ္။ ဘုရားအေနနဲ႔လည္း အဲဒီလုိပဲ ျဖစ္ရမယ္မဟုတ္လား? ေျပာခ်င္တာ၊ တကယ္လုိ႔ ဘုရားက က်ေနာ္တုိ႔ကုိ အမွန္တကယ္ ဂ႐ုစုိက္ၿပီး အဲဒါကုိ လက္ဆုပ္လက္ကုိင္ သက္ေသျပတယ္ဆုိရင္ အဲဒါ အျဖစ္သင့္ဆုံးပဲ မဟုတ္လား?

သမၼာက်မ္းစာကေဖာ္ျပတဲ့ဘုရားသခင္ဟာ အမွန္တကယ္ ၾကင္နာတတ္ပါတယ္။ ဒါကုိ ႏႈတ္ကပါတ္ေတာ္ထဲမွာ ေျပာပါတယ္။ အမွန္ဆုိ က်မ္းစာက “ဘုရားသခင္သည္ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာျဖစ္ေတာ္မူ၏” ၁၆ လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ စကားလုံးေတြက လက္ေတြ႔ေလာက္ ဂ႐ုစုိက္မႈနဲ႔ အေလးထားမႈကုိ အေကာင္အထည္ မေဖာ္ႏုိင္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ သမၼာက်မ္းစာေျပာတဲ့ ဘုရားသခင္ဟာ အလြန္ကုိထူးျခားၿပီး အံ့အားသင့္စရာေကာင္းရတာျဖစ္တယ္။ ဘာလုိ႔လဲဆုိေတာ့ သူဘယ္ေလာက္ထိ ခ်စ္တယ္ဆုိတာ က်ေနာ္တုိ႔ကုိ တကယ္ျပသခဲ့လုိ႔ပါပဲ။

“သားေတာ္အားျဖင့္ ငါတုိ႔သည္ အသက္ရွင္ေစျခင္းငွာ၊ ဘုရားသခင္သည္ တစ္ပါးတည္းေသာသားေတာ္ကုိ ဤေလာကသုိ႔ ေစလႊတ္ေတာ္မူေသာအရာ၌၊ ငါတုိ႔ကုိ ခ်စ္ေတာ္မူေသာေမတၱာေတာ္သည္ ထင္ရွားလ်က္ရွိ၏။ ငါတုိ႔သည္ ဘုရားသခင္ကုိ ခ်စ္ၾကသည္ဟုမဆုိ။ ဘုရားသခင္သည္ ငါတုိ႔ကုိခ်စ္၍ ငါတုိ႔အျပစ္ေျဖစရာအေၾကာင္း ျဖစ္ေစျခင္းငွာ၊ သားေတာ္ကုိ ေစလႊတ္ေတာ္မူေသာအရာ၌ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာရွိ၏။”၁၇ “ဘုရားသခင္၏သားေတာ္ကုိ ယုံၾကည္ေသာသူအေပါင္းတုိ႔သည္ ပ်က္စီးျခင္းသုိ႔မေရာက္၊ ထာဝရအသက္ကုိ ရေစျခင္းငွာ၊ ဘုရားသခင္သည္ မိမိ၌တစ္ပါးတည္းေသာသားေတာ္ကုိ စြန္႔ေတာ္မူသည္တုိင္ေအာင္ ေလာကီသားတုိ႔ကုိ ခ်စ္ေတာ္မူ၏။”၁၈

သမၼာက်မ္းစာေဖာ္ျပတဲ့ ဘုရားသခင္ဟာ ၿပီးျပည့္စုံၿပီး ျမင့္ျမတ္သန္႔ရွင္းတဲ့ဘုရားလုိ႔ မိန႔္ဆုိပါတယ္။ “ဘုရားသခင္သည္ အလင္းျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ဘုရားသခင္၌ ေမွာင္မႈိက္အလွ်င္းမရွိ။”၁၉လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ သန္႔ရွင္းစင္ၾကယ္တဲ့ ဆက္သြယ္မႈမ်ဳိးကုိ လုိခ်င္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူ႔ေရွ႕ေမွာက္မွာ က်ေနာ္တုိ႔ သန္႔ရွင္းခြင့္ရေလေအာင္ သားေတာ္ကုိ ေစလႊတ္ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ သားေတာ္ေယ႐ႈဟာ သီလသမာဓီအားျဖင့္ မွန္ကန္ျပည့္စုံစြာ အသက္ရွင္ခဲ့တယ္၊ ၿပီးမွ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ (“အျပစ္” မည္တဲ့) ကာယကံ၊ ဝစီကံနဲ႔ မေနာကံအားျဖင့္ မွားယြင္းခဲ့တဲ့အရာေတြအတြက္ “အဖုိးအခ”အျဖစ္ အထုိးအႏွက္ခံ၊ အညွင္းပန္းခံၿပီး အေသသတ္ျခင္းကုိ ခံခဲ့ရတာျဖစ္ပါတယ္။ တစ္နည္းအားျဖင့္၊ က်ေနာ္တုိ႔အတြက္အစားထုိး၊ က်ေနာ္တုိ႔ကုိယ္စား အေသခံခဲ့တာပါ။ “အဘယ္ေၾကာင့္နည္းဟူမူကား၊ ဘုရားသခင္သည္ အျပစ္ႏွင့္ကင္းစင္ေသာသူကုိ ငါတုိ႔အတြက္ေၾကာင့္ အျပစ္ရွိေသာသူ ျဖစ္ေစေတာ္မူ၏။ အေၾကာင္းမူကား၊ ငါတုိ႔သည္ ထုိသူအားျဖင့္ ဘုရားသခင္ေရွ႕ေတာ္၌ ေျဖာင့္မတ္ေသာသူျဖစ္မည္ အေၾကာင္းတည္း။”၂၀ “ငါတုိ႔ရွိသမွ်သည္ သုိးကဲ့သုိ႔ လမ္းလြဲလ်က္၊ ကုိယ္လမ္းသုိ႔ အသီးသီးလုိက္သြားၾကသည္ျဖစ္၍၊ ထာဝရဘုရားသည္ ခပ္သိမ္းေသာ ငါတုိ႔၏အျပစ္မ်ားကုိ သူ႔အေပၚ၌ တင္ေတာ္မူ၏။”၂၁

ဘုရားသခင္ဟာ က်ေနာ္တုိ႔ကုိ တကယ္ၾကင္နာလြန္းတဲ့အတြက္ က်ေနာ္တုိ႔အျပစ္အစား က်ေနာ္တုိ႔ေနရာမွာ အစားထုိး အေသခံဖုိ႔ ေစလႊတ္ခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါဟာ ဘုရားက က်ေနာ္တုိ႔ကုိ ဘယ္ေလာက္ပင္ သိကြၽမ္းမိတ္ဖြဲ႔ခ်င္သလဲဆုိတာပါပဲ။ သူဟာ လုိအပ္တာဟူသမွ် ဘာမဆုိလုပ္ဖုိ႔ ဆႏၵရွိတယ္ - က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕အျပစ္ကိစၥ ေျဖရွင္းဖုိ႔ လုိအပ္တယ္ေလ။ အခုဆုိရင္ က်ေနာ္တုိ႔ဟာ အျပစ္လႊတ္ျခင္းကုိ အျပည့္အဝ ခံစားႏုိင္ၿပီး ဘုရားနဲ႔ အတားအဆီးမရွိ ဆက္သြယ္မႈကုိ ရရွိႏုိင္ပါၿပီ။

၅။ အရာရာကုိ ထိန္းခ်ဳပ္မႈေအာက္၌ထားရွိေသာဘုရား

ဘုရားကုိေတာင္းတျခင္း - ကမာၻမွာရွိတဲ့ ဆုိးဝါးတဲ့အရာေတြဟာ ေကာင္းျမတ္ၿပီး တန္ခုိးအာဏာစက္ရွိတဲ့ဘုရားတစ္ပါးပါး မရွိဘူးဆုိတာ သက္ေသျပေနတယ္ဆုိတာ ဟုတ္ပါသလား? အဲဒီလုိ မဟုတ္ရပါဘူး။ အလြန္ေကာင္းမြန္တဲ့ဘုရားက လူေတြေတြးမမွီႏုိင္တဲ့ အႀကံအစည္ေတြအျဖစ္ မေကာင္းမႈေတြကုိ ယာယီခြင့္ျပဳထားႏုိင္တာလည္း ျဖစ္ႏုိင္တယ္ေလ။ ဘုရားသခင္ဟာ ဘာေတြျဖစ္ပ်က္ေနတယ္ဆုိတာ တခ်ိန္လုံး အတိအက် သိပါလ်က္နဲ႔ သူ႔ရဲ႕ျမင့္ျမတ္တဲ့အႀကံအစည္အျဖစ္ တခ်ဳိ႕အရာေတြကုိ ခြင့္ျပဳထားႏုိင္ပါတယ္။

သမၼာက်မ္းစာက ေဖာ္ျပတဲ့ဘုရားဟာ ထုိဘုရားသခင္ပါပဲ။ သူ႔ရဲဲ႕အခြင့္ေတာ္မရွိဘဲ ကမာၻေပၚမွာ ဘယ္အရာမွ်ျဖစ္ပ်က္တာ မရွိဘူးလုိ႔ သူဆုိပါတယ္။ သူဟာ အရာရာတုိင္းကုိ လုံးဝ (လုံးဝ) အစုိးရပါတယ္။ “ထာဝရဘုရား မွာထားေတာ္မမူဘဲ၊ အဘယ္သူသည္ေျပာ၍ တစုံတခုကုိ ျဖစ္ေစႏုိင္သနည္း?”၂၂ “အဦးမွစ၍ အဆုံးတုိင္ေအာင္၎၊ ေရွးကာလမွစ၍ မျဖစ္ေသး ေသာအမႈအရာတုိ႔ကုိ၎ ေဖာ္ျပလ်က္၊ ငါ့အႀကံတည္လိမ့္မည္။ ငါ့အလုိရွိသမွ်ကုိ ငါျပည့္စုံေစမည္ဟု ဆုိ”၂၃ ထားပါတယ္။ “ထာဝရဘုရား၏ ျပ႒ာန္းေတာ္မူျခင္းသည္ ကာလအနႏၱႏွင့္ဆုိင္၍၊ စိတ္ႏွလုံးေတာ္၏ အႀကံအစည္တုိ႔သည္ သားစဥ္ေျမးဆက္ အဆုံးတုိင္ေအာင္ တည္ၾကလိမ့္မည္။”၂၄ “ထာဝရဘုရား၏ အႀကံေတာ္သည္ တည္လိမ့္မည္။”၂၅

သုိ႔ေသာ္ ျဖစ္ပ်က္သမွ်တုိင္းဟာ ဘုရားႏွစ္သက္တဲ့အရာခ်ည္းလုိ႔ ဆုိလုိတာမဟုတ္ပါဘူး။ သာဓကအားျဖင့္၊ ေယ႐ႈက တပည့္ေတာ္ေတြကုိ ဘယ္လုိဆုေတာင္းရမယ္ဆုိတာ သင္ေပးခဲ့တယ္၊ အဲဒီဆုေတာင္းမွာ အဓိကေျပာဆုိခ်က္တစ္ခုကေတာ့ “အလုိေတာ္သည္ ေကာင္းကင္ဘုံ၌ ျပည့္စုံသကဲ့သုိ႔ ေျမႀကီးေပၚမွာ ျပည့္စုံပါေစေသာဝ္”၂၆ ဆုိတာပါ။ ဘုရားရဲ႕ သမစိတၱ အလုိေတာ္ဟာ ေကာင္းကင္ဘုံမွာ အၿမဲျပည့္စုံပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကမာၻေပၚမွာေတာ့ မျပည့္စုံပါဘူး။ အရာရာေပၚမွာ အစုိးရလင့္ကစား ကမာၻေပၚမွာ ျဖစ္ပ်က္တဲ့အရာတုိင္းကုိ နစ္ၿမိဳ႕တာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ အေၾကာင္းတစ္ရပ္ရပ္ေၾကာင့္ အဲဒီအရာေတြ ျဖစ္ပ်က္ဖုိ႔ ခြင့္ျပဳထားျခင္း (သူ႔ရဲ႕အခြင့္ေတာ္စိတ္) ျဖစ္ပါတယ္၊ လူသားေတြအေနနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔မွာရွိတဲ့ လြပ္လပ္စြာေ႐ြးခ်ယ္ခြင့္ေၾကာင့္လုိ႔လည္း ဆုိႏုိင္ပါတယ္။

သုိ႔ေပမယ့္ ဘုရားသခင္ဟာ အႀကံအစည္တစ္ခု အမွန္ ရိွပါတယ္၊ ၿပီးေတာ့ “အႀကံအစည္ေတာ္ကုိ ျပည့္စုံေစေတာ္မမူမွီ”၂၇ တုိင္ေအာင္ လက္စသတ္ေစမယ္မဟုတ္ပါ။ အဲဒီအႀကံအစည္ဟာဘာလဲ? ဘုရားရဲ႕ အဆုံးစြန္ေသာ ရည္႐ြယ္ခ်က္ကေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ ပစၥဳပၸန္မွာ ႀကဳံေတြ႔ေနရတာေတြထက္ လုံးဝျခားနားတဲ့ ဝန္းက်င္နယ္ပယ္တစ္ခုမွာ လူေတြနဲ႔အတူ စံစားေနထုိင္ဖုိ႔ရန္ ျဖစ္ပါတယ္။ ထုိ ေနာင္ကမာၻအေၾကာင္းကုိ ဘုရားေျပာတာက “.. ဘုရားသခင္၏ တဲေတာ္သည္ လူတုိ႔တြင္ရွိ၏။ လူတုိ႔ႏွင့္အတူ က်ိန္းဝပ္ေတာ္မူမည္။ သူတုိ႔သည္ ကုိယ္ေတာ္၏လူ ျဖစ္ၾကလိမ့္မည္။ ဘုရားသခင္သည္ ကုိယ္ေတာ္တုိင္ သူတုိ႔ႏွင့္အတူရွိေန၍ သူတုိ႔၏ဘုရားသခင္ ျဖစ္ေတာ္မူမည္။ ဘုရားသခင္သည္ သူတုိ႔၏မ်က္စိ၌ မ်က္ရည္ရွိသမွ်တုိ႔ကုိ သုတ္ေတာ္မူမည္။ ေနာက္တဖန္ ေသေဘးမရွိရ။ စိတ္မသာ ညည္းတြားျခင္း၊ ေအာ္ဟစ္ျခင္း၊ ပင္ပန္းျခင္းလည္း မရွိရ။ အေၾကာင္းမူကား၊ ေရွးျဖစ္ဖူးေသာအရာတုိ႔သည္ ေ႐ြ႕သြားၾကၿပီ။ .. ငါသည္ ခပ္သိမ္းေသာအရာတုိ႔ကုိ အသစ္ဖန္ဆင္းသည္ဟု မိန္႔ေတာ္မူ၏။..”၂၈

၆။ ဘဝ၏အဓိပၸာယ္ႏွင့္ ရည္႐ြယ္ခ်က္ကုိေပးေသာ ဘုရား

သင္ၿပီးေျမာက္ခဲ့ၿပီးသား အေရးပါတဲ့လုပ္ငန္း (သုိ႔) စီမံခ်က္တစ္ခုကုိ ျပန္ေတြးၾကည့္တဲ့အခါမွာ အဲဒီအတြက္ထားရွိခဲ့တဲ့ ရည္႐ြယ္ခ်က္ကုိ ျပန္သတိယမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ သင့္ဘဝတစ္ခုလုံးအတြက္လည္း အဲဒီလုိပဲ ရည္႐ြယ္ခ်က္နဲ႔ ျပည့္ေစခ်င္သလား? တစ္ခုခုနဲ႔ တန္းတူရည္တူ ျဖစ္တာမ်ဳိးေလ? သင့္ဘဝကုိ ရည္႐ြယ္ခ်က္တစ္ခုနဲ႔ ျဖစ္တည္ေစၿပီး အဲဒီရည္႐ြယ္ခ်က္ကုိ သိျမင္ခံစားဖုိ႔ လမ္းညႊန္ေပးေနတဲ့ ဘုရားတစ္ပါး ရွိေနႏုိင္ပါသလား?

ဟုတ္ကဲ့။ သမၼာက်မ္းစာကေဖာ္ျပတဲ့ဘုရားသခင္ တကယ္တည္ရွိပါတယ္။ သင့္ဘဝကုိ ရည္႐ြယ္ခ်က္နဲ႔ အဓိပၸာယ္ျပည့္ဝလာေစႏုိင္တယ္လုိ႔ ဂတိေတာ္ထားပါတယ္။ သူနဲ႔ ရင္းႏွီးကြၽမ္းဝင္ျခင္းအားျဖင့္ က်ေနာ္တုိ႔ဟာ “.. ေကာင္းေသာအက်င့္တုိ႔ကုိ က်င့္ရမည္အေၾကာင္း၊ ေယ႐ႈခရစ္၌ျပဳျပင္၍ ဖန္ဆင္းေတာ္မူရာ ျဖစ္ၾက”၂၉ မွာ ျဖစ္တယ္။ တျခားသူေတြရဲ႕ဘဝမွာလည္း အက်ဳိးျပဳတဲ့ ေျပာင္းလဲမႈတစ္ခုကုိ ျပဳလုပ္ႏုိင္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ဘုရားရဲ႕ အႀကံအစည္ေတာ္ထဲမွာ တစိတ္တေဒသအျဖစ္လည္း ပါဝင္ႏုိင္ပါမယ္။

က်မ္းစာထဲကဘုရားဟာ သူနဲ႔မျခားမလပ္ဆက္သြယ္ျခင္းအားျဖင့္ သူ႔အလုိေတာ္ကုိ ျပည့္ေစၿပီး တဘဝတာပတ္လုံး က်ေနာ္တုိ႔အတြက္ ေကာင္းက်ဳိးေတြရရွိဖုိ႔ရာ က်ေနာ္တုိ႔ေျခလွမ္းေတြကုိ လမ္းညႊန္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ “သြားေလရာရာ၌ ထာဝရဘုရားကုိ မ်က္ေမွာက္ျပဳေလာ့။ သုိ႔ျပဳလွ်င္၊ သင္၏လမ္းခရီးတုိ႔ကုိ ပဲ့ျပင္ေတာ္မူမည္။” ၃၀ ဒါဟာ သင့္ဘဝတစ္ခုလုံး ၿပီးျပည့္စုံစြာ ေျဖာင့္ျဖဴးသာယာေနမယ္လုိ႔ ဆုိလုိတာ မဟုတ္ပါဘူး။ နာမက်န္းမႈေတြ၊ ဘဝရဲ႕ျပႆနာေတြနဲ႔ ႐ႈံးနိမ့္မႈေတြ ရွိေနပါေသးတယ္။ ဘဝဟာ အရာရာၿပီးျပည့္စုံလာမယ္ မဟုတ္ပါဘူး၊ သုိ႔ေသာ္ ဘဝအဓိပၸာယ္ ပုိမုိျမွင့္တက္လာမယ္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘုရားသခင္အား သိကြၽမ္းျခင္းရဲ႕ အက်ဳိးေက်းဇူးေတြကေတာ့ “.. ခ်စ္ျခင္း၊ ဝမ္းေျမာက္ျခင္း၊ ၿငိမ္သက္ျခင္း၊ စိတ္ရွည္ျခင္း၊ ေက်းဇူးျပဳျခင္း၊ ေကာင္းျမတ္ျခင္း၊ သစၥာေစာင့္ျခင္း၊ ႏူးည့ံသိမ္ေမြ႔ျခင္း၊ ကာမဂုဏ္ ခ်ဳပ္တည္းျခင္း” ၃၁ တုိ႔ ျဖစ္တယ္လုိ႔ သူကဆုိပါတယ္။

၇။ စစ္မွန္ေသာေက်နပ္မႈကုိ ေပးစြမ္းေသာဘုရား

ဘုရားကုိေတာင္းတျခင္း - က်ေနာ္တုိ႔အမ်ားစုဟာ ဘဝမွာ ေက်နပ္မႈကုိ အခ်စ္နဲ႔ အသိအမွတ္ျပဳျခင္းမွာ ရွာေဖြတတ္ၾကပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔အထဲမွာ ျဖည့္ဆည္းေပးဖုိ႔လုိအပ္တဲ့ ဆာငတ္မႈတစ္ခုရွိပါတယ္။ သုိ႔ေသာ္ - က်ေနာ္တုိ႔ႀကိဳးစားလင့္ကစား - အဲဒီဆာငတ္မႈကုိ ေငြေၾကး၊ ပုိင္ဆုိင္မႈမ်ား၊ ခ်စ္မႈေရးရာ၊ ဒါမွမဟုတ္ ေပ်ာ္႐ႊင္စရာ စတဲ့အရာမ်ားကပင္ မၿငိမ္းသတ္ႏုိင္ ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ အဲဒီ “ဆာငတ္မႈ” ကုိ ေျဖေဖ်ာက္ေပးမယ့္ဘုရားရွိခဲ့တယ္ဆုိရင္ မေကာင္းဘူးလား? သူပါရွိျခင္းအားျဖင့္ ဘဝမွာ အၿမဲတေစ ေက်နပ္မႈကို ေဆာင္က်ဥ္းေပးမယ့္ဘုရားေပါ့။

သမၼာက်မ္းစာကေဖာ္ျပတဲ့ဘုရားဟာ ေက်နပ္မႈအျမင့္မားဆုံး ျဖည့္ဆည္းေပးႏုိင္တဲ့ဘဝကုိ အမွန္တကယ္ျဖစ္ေစပါတယ္။ ေယ႐ႈက “ငါမူကား၊ သုိးတုိ႔သည္ အသက္လြတ္႐ုံမွ်မက အထူးသျဖင့္ အသက္ႏွင့္ျပည့္စုံေစျခင္းငွာ လာသတည္း။” ၃၂ လုိ႔ ေျပာပါတယ္။ သူက “ငါသည္ အသက္မုန္႔ျဖစ္၏။ ငါ့ထံသုိ႔လာေသာသူသည္ ေနာက္တဖန္ အဆာအမြတ္မခံရ။ ငါ့ကုိ ယုံၾကည္ေသာသူသည္ ေနာက္တဖန္ ေရငတ္မခံရ။” ၃၃ ဒါ့ေၾကာင့္ သမၼာက်မ္းစာထဲကဘုရားသခင္က ဘယ္အရာကမွ မျဖည့္ဆည္းေပးႏုိင္တဲ့ က်ေနာ္တုိ႔ႏွလုံးသားထဲက ေတာင္းတမႈကုိ ေက်နပ္ျဖည့္ဆည္းေပးဖုိ႔ ကတိေတာ္ေပးထားပါတယ္။

စံျဖစ္ေသာဘုရားကုိေတာင္းတျခင္း

သမၼာက်မ္းစာေတာ္အရ၊ စစ္မွန္ေသာဘုရား၊ အရာခပ္သိမ္းရဲ႕ဖန္ဆင္းရွင္ဘုရား တစ္ပါးသာလွ်င္ရွိပါတယ္။ အဲဒီဘုရားဟာ က်ေနာ္တုိ႔ စံထားေတာင္းတတဲ့ဘုရားပါ။ ဒီ့ျပင္ဘုရားကုိ ေတာင္းတစရာမလုိေတာ့ပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္ေတာင္းတေနစရာ လုိဦးမလဲ? ဘာလုိ႔လဲဆုိရင္ က်ေနာ္တုိ႔စံျပဳတဲ့ စစ္မွန္တဲ့ဘုရားဟာ ထုိဘုရားျဖစ္ေနလုိ႔ပါပဲ။

ဒီေဆာင္းပါးက သမၼာက်မ္းစာေဖာ္ျပတဲ့ဘုရားဟာ ဘယ္လုိလဲဆုိတာကုိ အေပၚယံေၾကာေလာက္ပဲ ေဖာ္ျပထားတာပါ။ ထပ္မံေလ့လာလုိတဲ့ ဆႏၵရွိရင္ “ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း” လုိ႔ေခၚတဲ့ သမၼာက်မ္းစာကုိ သင္ဖတ္ႏုိင္ပါတယ္။ သင္သာ ဝန္ခံရဲၿပီး သမၼာက်မ္းစာေဖာ္ျပတဲ့ဘုရားဟာ စစ္မွန္ခဲ့တယ္ဆုိရင္ သင့္ကုိသူကုိယ္တုိင္ ဖြင့္ျပလိမ့္မယ္ဆုိတာ ျဖစ္ႏုိင္မယ္ မဟုတ္ဘူးလား? သူက “ငါ့ကုိခ်စ္ေသာသူတုိ႔ကုိ ငါခ်စ္၏။ ငါ့ကုိႀကိဳးစား၍ရွာေသာသူတုိ႔သည္ ေတြ႔တတ္ၾက၏။” ၃၄ “ေတာင္းၾကေလာ့။ ေတာင္းလွ်င္ရမည္။ ရွာၾကေလာ့။ ရွာလွ်င္ေတြ႔မည္။ တံခါးကုိေခါက္ၾကေလာ့။ ေခါက္လွ်င္ဖြင့္မည္။” ၃၅

“စစ္မွန္ေသာဘုရားဟာ ျဖစ္ႏုိင္ေခ်အရွိဆုံးဘုရားပါပဲ”

ထုိစံျဖစ္ေသာဘုရားကုိ ဘယ္လုိသိႏုိင္မလဲလုိ႔ သင္စဥ္းစားေနပါသလား? အေျခခံအားျဖင့္ ဘုရားနဲ႔ဆက္သြယ္မႈ စတင္တာဟာ အိမ္ေထာင္မႈတစ္ခုစတင္တာနဲ႔ မ်ားစြာတူညီပါတယ္။ ထုိဆက္သြယ္ခ်က္ထဲဝင္ေရာက္ဖုိ႔ ကုိယ္တုိင္လုိလားစြာ ဆုံးျဖတ္ခ်က္ခ်ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ကုိ “အကြၽႏု္ပ္လုိလားေတာင္းတပါ၏” လုိ႔ ႐ုိးသားစြာဝန္ခံေျပာျပဖုိ႔သာျဖစ္ပါတယ္။

ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္ဟာ က်ေနာ္တုိ႔အျပစ္အတြက္ အေသခံခဲ့တယ္၊ သုံးရက္ေျမာက္ေသာေန႔မွာ ေသျခင္းက ရွင္ျပန္ထေျမာက္ခဲ့တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ယေန႔သက္ဝင္လႈပ္ရွားေနပါတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕အျပစ္ခြင့္လႊတ္ျခင္းအတြက္ သူ႔ကုိယုံၾကည္တယ္ဆုိရင္ အသက္တာသစ္ကုိ က်ေနာ္တုိ႔အား ယခုေပးေနပါတယ္ - “သားေတာ္ကုိၾကည့္ျမင္၍ ယုံၾကည္ေသာသူရွိသမွ်တုိ႔သည္ ထာဝရအသက္ကုိ ရေစျခင္းငွာ၎ အလုိေတာ္ရွိ၏။ ငါသည္လည္း ေနာက္ဆုံးေသာေန႔၌ ထုိသူတုိ႔ကုိ ထေျမာက္ေစမည္” ၃၆ လုိ႔ မိန္႔ဆုိခဲ့ပါတယ္။

ဘုရားဟာ လူသားေတြကုိ မ်က္ႏွာလုိက္တဲ့သူ မဟုတ္ပါဘူး။ လူေတြအားလုံးဟာ သူ႔ရဲ႕ပုံသဏၭာန္ေတာ္အားျဖင့္ ဖန္ဆင္းထားတာပါ။ ဒါေၾကာင့္ သူ႔ရဲ႕ ထာဝရမိသားစုဝင္မ်ားကုိ “.. အသီးအသီးဘာသာစကားကုိေျပာေသာ လူအမ်ဳိးအႏႊယ္ ခပ္သိမ္းတုိ႔အထဲမွထြက္၍၊ အဘယ္သူမွ်မေရတြက္ႏုိင္ေသာ လူမ်ားအေပါင္းတုိ႔..” ၃၇ ဆုိၿပီး ေဖာ္ျပထားပါတယ္။ သင့္ဘဝရဲ႕ ဘယ္အျပစ္တရားကမွ် သူနဲ႔ဆက္သြယ္မႈျပဳျခင္းကေန ထိန္းခ်ဳပ္မထားႏုိင္ပါဘူး။ သူဟာ အျပစ္ကိစၥကုိ ေယ႐ႈအေသခံခဲ့တဲ့ လက္ဝါးကားတုိင္ေပၚမွာ ေျဖရွင္းခဲ့ၿပီးပါၿပီ။ ကဲ-ခုေတာ့ သင့္ကုိယ္စား ေယ႐ႈအေသခံျခင္းအေပၚ သင့္ယုံၾကည္မႈကုိ တည္ထားဖုိ႔သာ အဓိကပါပဲ။ အတိတ္မွာ သင္ဘာအျပစ္ေတြပဲလုပ္ခဲ့ပါေစပါ။

ဘုရားနဲ႔ဆက္သြယ္မႈကုိ စတင္လုိက္ၿပီဆုိတာနဲ႔ အဲဒီဆက္သြယ္မႈဟာ ထာဝရအတြက္ ျဖစ္သြားပါၿပီ။ ၿပီးေတာ့ ယခုလက္ရွိဘဝမွာကုိ အခ်ိန္နဲ႔အမွ် ရွင္သန္ႀကီးထြားလာမယ့္ သက္ဝင္လႈပ္ရွား၊ အေရးပါတဲ့ ဆက္သြယ္မႈလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ အျခားေသာ ဆက္ဆံေရးေတြလုိပဲ အဲဒီဆက္ဆံေရးမွာ အနိမ့္အျမင့္၊ အက်အတက္၊ ေပ်ာ္႐ႊင္မႈနဲ႔နာက်င္မႈေတြဆုိတာ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ (သူ႔ကုိသိေစလုိတဲ့) ရည္႐ြယ္ခ်က္တစ္ခုနဲ႔ သင့္ကုိဖန္ဆင္းခဲ့တဲ့ ထုိဘုရားနဲ႔ကြၽမ္းဝင္ဆက္သြယ္မႈထဲကုိ သင္ေရာက္ရွိသြားၿပီျဖစ္ပါတယ္။

ဘုရားသခင္ သင့္ႏွလုံးသားကုိ တုိ႔ထိေနတယ္လုိ႔ ခံစားရပါသလား? ေယ႐ႈက “ငါသည္ တံခါးေရွ႕မွာရပ္၍ ေခါက္လ်က္ေန၏။ အၾကင္သူသည္ ငါ၏အသံကုိၾကား၍ တံခါးကုိဖြင့္အ့ံ၊ ထုိသူရွိရာသုိ႔ငါဝင္..မည္။” ၃၈ လုိ႔ ဆုိခဲ့ပါတယ္။ ဘုရားသခင္ကုိ ယခုပင္ ေခၚဖိတ္လုိတယ္ဆုိရင္ သင့္ကုိနည္းေပးဖုိ႔ ဆုေတာင္းအႀကံျပဳခ်က္တစ္ခု ေပးထားပါတယ္ (အေရးႀကီးတာက စာသားအတုိင္း အတိအက်မဟုတ္ဘဲ သင့္ႏွလုံးသားထဲက အရင္းခံအတုိင္း ဆုေတာင္းဖုိ႔သာျဖစ္ပါတယ္) – “အုိ-ဘုရားသခင္၊ ကြၽန္ေတာ္မ်ဳိးဟာ အျပစ္သားတစ္ေယာက္ဆုိတာ ဝန္ခံပါတယ္။ လက္ဝါးကားတုိင္ေပၚမွာ ေယ႐ႈခရစ္ေတာ္အျဖစ္ ကြၽႏု္ပ္အျပစ္အားလုံးကုိ ကုိယ္ေတာ့္အေပၚ ယူတင္ထမ္းေဆာင္ခဲ့တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ယေန႔မွစ၍ အကြၽႏု္ပ္၏ ဘုရားအျဖစ္၊ ၿပီးေတာ့ ကုိယ္ေတာ္ျဖစ္ေစလုိတဲ့ ပုဂၢိဳလ္တစ္ဦးျဖစ္လာေစဖုိ႔ ကုိယ္ေတာ့္ကုိ ကယ္တင္ရွင္နဲ႔သခင္အျဖစ္ အသက္တာထဲကုိ ဖိတ္ေခၚအပ္ပါတယ္။”

သခင္ေယ႐ႈကုိ က်ေနာ္/မအသက္တာထဲ ဖိတ္ေခၚၿပီးပါၿပီ (အျခားအေထာက္အကူျပဳအခ်က္အလက္မ်ား လုိက္လာရန္)

သခင္ေယ႐ႈကုိ က်ေနာ္/မအသက္တာထဲ ဖိတ္ေခၚေကာင္းဖိတ္ေခၚလုိမွာျဖစ္ပါတယ္။ ေက်းဇူးျပဳ၍ ဒီအရာကုိ ပုိမုိျပည့္စုံစြာရွင္းျပေပးပါ။

ေမးစရာတစ္ခုရွိပါတယ္...

(၁) ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း ၄၅း၁၂
(၂) ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း ၄၆း၉
(၃) ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၁း၈
(၄) ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၁၇း၃
(၅) ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၁း၁၊၁၄
(၆) ေဟၿဗဲၾသဝါဒစာ ၁း၃
(၇) ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ ၁း၁၅
(၈) ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း ၉း၆
(၉) ဖိလိပၸိၾသဝါဒစာ ၂း၇၊၈
(၁ဝ) ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ ၂း၉
(၁၁) ေကာေလာသဲၾသဝါဒစာ ၁း၁၆
(၁၂) ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၁၄း၉
(၁၃) ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၁၂း၄၊၅
(၁၄) ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၁ဝး၃ဝ
(၁၅) ေဟၿဗဲၾသဝါဒစာ ၄း၁၅
(၁၆) ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာ ပ-ေစာင္ ၄း၈၊ ၁၆
(၁၇) ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာ ပ-ေစာင္ ၄း၉-၁ဝ
(၁၈) ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၃း၁၆
(၁၉) ရွင္ေယာဟန္ၾသဝါဒစာ ပ-ေစာင္ ၁း၅
(၂ဝ) ေကာရိန္သုၾသဝါဒစာ ဒု-ေစာင္ ၅း၂၁
(၂၁) ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း ၅၃း၆
(၂၂) ေယရမိျမည္တမ္းစကား ၃း၃၇
(၂၃) ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း ၄၆း၁ဝ
(၂၄) ဆာလံက်မ္း ၃၃း၁၁
(၂၅) သုတၱံက်မ္း ၁၉း၂၁
(၂၆) ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၆း၁ဝ
(၂၇) ေဟရွာယအနာဂတၱိက်မ္း ၂၃း၂ဝ
(၂၈) ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၂၁း၃-၅
(၂၉) ဧဖက္ၾသဝါဒစာ ၂း၁ဝ
(၃ဝ) သုတၱံက်မ္း ၃း၆
(၃၁) ဂလာတိၾသဝါဒစာ ၅း၂၂-၂၃
(၃၂) ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၁ဝး၁ဝ
(၃၃) ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၆း၃၅
(၃၄) သုတၱံက်မ္း ၈း၁၇
(၃၅) ရွင္မႆဲခရစ္ဝင္က်မ္း ၇း၇
(၃၆) ရွင္ေယာဟန္ခရစ္ဝင္က်မ္း ၆း၄ဝ
(၃၇) ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၇း၉
(၃၈) ဗ်ာဒိတ္က်မ္း ၃း၂ဝ

ေဆာင္းပါးကုိေဝမွ်ရန္